Dear Mr. Hyodo,

 

I woke up a little before 5am this morning since I was anxious about the healing but very excited and pleased too, since I do not know what to expect.

So I began to think positive results and try to picture for healing in my body and mind. 

I was amazed to fall back to sleep right before 5am and woke up at 8am. 

My body did not hurt as much to move in bed and I felt like sleeping some more since I had no appointments. 

I slept well and got up at 11am, and was more refreshed than normal. 

I usually wake up still feeling tired. 

My right hip and knee do not hurt as much when I walk on it and also just standing still. 

My back has less pain in walking and standing, and it might be a little straighter where my curve is.  

I have more energy and feel lighter in spirits, and it was even cloudy this morning which usually makes me feel pretty gloomy. 

I feel more hopeful and very pleased with these results.

Mr. Hyodo, Thank you for your sending special universal  healing energy, and for your gift and work to help people to feel and be their best!

I look forward to completing the 3 mornings.

Sincerely,   S. P

 

 

クローバー英訳 

 

朝の5時前に、初のヒーリングへの緊張と期待のあまり起きてしまいました。

頭の中になりたい自分を(体と心が癒されたかんじ)イメージしようとしました。

そうすると、5時ごろすぐまた眠りにつきました。

そして8時に起きました。

私の体中の痛みは軽くなり、もう少し寝て、11時まで寝てしまいました。

 

 

そして、起きたとき、いつもよりとても爽快な気分でした。

 

 

いつもだったら、寝ても寝ても疲れています。

 

 

歩いたり体重をかけても、右の腰とひざは前より痛みはなく、背中の痛みも歩いたり立っているとき痛みが少しおさまりました

 

 

背骨の曲がったところがなんとくまっすぐになったような気がしました。

 

(オレゴンの)暗い雨雲の天候にもかかわらず、私の心はエネルギーがあって、気分が軽やかでした。

とても結果に満足しています。

 

兵藤先生、 宇宙からの特別な気を私に送って下さって、本当にありがとうございました。

あなたの技術という贈り物が、より多くの人に貢献されて、彼らが癒され、最高の状態になれることを心から願っています。。

 

残りのセッションも楽しみにしています。

 

S.P

 

 

(海外の方へのヒーリング オレゴン州 Pさん)